petek, 15. maj 2015

SVETI ZAKRAMENT - EXPLOSION BOX


Tokratni izziv craftalnice je kot nalašč zame. Pretekli teden je bratrančeva hči prejela svoj drugi zakrament. Za tako lep praznik in za posebno deklico, sem izdelala prav posebno darilo.
Odločila sem se da izdelam explosion škatlico. Simbol prvega obhajila je kelih in hostija.
Da sredina škatlice ne bi bila pusta in prazna sem izdelala 3D kelih s pomočjo mojega silhuett cameota. V notranjost keliha sem dodala izrezane hostije iz belega moosgumija. Na zunanji del pa sem prilepila še leseno hostijo in dodala vinsko trto. Ker je kelih zlate barve, sem tudi preostale dele kombinirala z zlato barvo. Tako je deklica ki moli v zlati barvi, napisi, križ, metulji... Vse sem senčila z delicata zlato blazinico. Izdelala sem tudi Sv.Pismo z obhajilnim verzom, zadaj pa sem pustila prostorček za denar. Na drugi strani pri napisu pa sem zataknila tagec z voščilom. Prav zaradi zlate barve sem izbrala rumene rožice.
Prvoobhajanka je bila navdušena, prav tako tudi ostali.
Škatlico prijavljam na craftalnico SVETI ZAKRAMENT in k nalepšemu paru KO ME INSPIRIRA 36.





Iskrena hvala za vaš ogled in komentar.


                                   http://www.najlepsi-par.si/ko-me-inspirira-36/

                    http://cagichallenge.blogspot.com/2015/05/got-flowers.html

http://pinkgemchallengeblog.blogspot.com/2015/05/challenge-144-more-than-one-fold.html

10 komentarjev:

Barb pravi ...

Beautiful box, great color and design, thanks for joining us at the Come And Get It challenge. Barb

N-Eva pravi ...

Kako krasna škatlica. Imela si kar nekaj dela , da si ustvarila vse elemente tako realistično. Zelo mi je všeč :-). Hvala, da si se pridružila našemu izzivu na Come and get it izzivu. Lp Neva

Krea Ivica pravi ...

Krasna škatljica.

Vladuška pravi ...

Wow, kako lep kelih krasi notranjost škatlice. Kopr pravi, tudi hostije. Krasno si vse skupaj izdelala.

Goga pravi ...

Popolen kelih, res krasna izvedba in ideja.
Hvala, da si se nama pridružila v izzivu Craft-alnicee in srečno. Pozdravček Lili

Tina Z. pravi ...

tole pa je neverjetno, krasno ... koliko detajlov, pa tale kelih s hostijami ...

Janja pravi ...

Zelo je lepa. Kelih je kot pravi. Lp

Tina pravi ...

Izjemno lepo si tole naredila in verjamem, da so bili vsi navdušeni!

Zvonka pravi ...

Vauu, tvoja škatlica je res čudovita, prav vse mi je všeč, kelih je enkraten, zelo si se potrudila. Imava pa nekaj skupnih detajlov, kot da bi se zmenili. Lp Zvonka

Andreja pravi ...

Prečudovito škatlico si naredila! Zelo lepo si se poigrala z njeno notranjost, predvsem pa si naredila fantastičen kelih :-))
Zelooo mi je všeč. Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...