ponedeljek, 10. april 2017

Današnja objava je sestavljena iz dveh delov. Prva so vabila. Sodelavka bo praznovala 40. rojstni dan in ker vem da ji je všeč ciklamna barva, so vabila nastala v tej barvni kombinaciji. Njena edina želja je bila naj bodo preprosta. Odločila sem se za Tinine nove metulje. Za dodatek je zgolj napis, številka in tri sequnčki. Vabila so jo navdušila.


V kolikor delam večje število voščilnic ali vabil, shranim enega zase. Tudi tokrat sem to naredila, le da sem vabilo spremenila v voščilnico. Dodala sem napis in voščilnico poškropila z distress barvo. 


Slednjo voščilnico prijavljam za izziv craftalnice (tuji napisi), vabila in voščilnico pa v galerijo najlepšega para meseca aprila.

http://craft-alnica.blogspot.si/2017/04/izziv-183-voscilnica-z-angleskim-napisom.html
http://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-aprila-3/

Hvala za vaš ogled in morebitni komentar.😊

8 komentarjev:

N-Eva pravi ...

Res prekrasna vabila in verjamem, da je bila prejemnica presrečna.

Renata pravi ...

Res krasna vabila, tudi voščilnica je zelo lepa.

Helena pravi ...

Vabila so preprosta in elegantna. Dobro prakso imaš, da si eno obdržiš doma oz. narediš podobno zase.

Tina pravi ...

Zelo lepa vabila si ji pripravila...nežna, elegantna in prefinjena...

Janja pravi ...

Vabila so zelo lepa. Krasno si eno spremenila v voščilnico. Lp

Andreja pravi ...

Čudovita vabila si izdelala in tudi voščilnica je zelo lepa :-))
Vesela, da si dodala angleški napis in se tako prijavila na izziv v naši CRAFT-alnici ... Srečno!

Vladuška pravi ...

Zelo lepa vabila in prav tako voščilnica.

Natasa pravi ...

Krasno si izdelala vabila in voščilnico prav tako!

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...