petek, 16. februar 2018

BOŽIČ V MODREM

Izziv pri CCT je uporabiti tri različne modre barve. Tokrat sem se lotila packanja... Ni ravno v moji navadi packanje, zadnje čase pa opažam da vedno pogosteje posegam po različnih tehnikah uporabe distress blazinic. Na akvarelni papir sem nanašala tri različne odtenke distress oxide blazinic. Nanašala sem jih s pomočjo plastične folije. Papir sem izrezala s Tininimi valovitimi pravokotniki. Na to podlago sem prilepila izrez bunke in ji za ozadje dala svetlejši odtenek modre. Nastale so 4 voščilnice, vsaka na koncu malce drugačna.



Izzivi:
GALERIJA NAJLEPŠI PAR - februar 2018 (valoviti pravokotniki s šivi, pentlja, napis)

Hvala za ogled in komentar. :)


9 komentarjev:

Marjeta pravi ...

Krasno so. Lepo ti uspeva polnit novoletno škatlo.

oldpunca pravi ...

O, kakšen lep kupček modrih lepotičk! :-) Super ozadja si napacala in jih domiselno okrasila z bunkicami.

AlisonC pravi ...

These decorations are very pretty with the snowy scene. Thanks for joining in at 52CCT

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Občudujem vse tiste, ki še vedno lahko ustvarjate novoletne voščilnice. Prekrasne so.

Andreja pravi ...

Zelo mi je všeč tvoj set prazničnih voščilnic v modrem :-)) Krasen smušing si naredila kot podlago za lepe bunkice.
Hvala, ker se igraš z nami pri 52CCT.

sweet art designs pravi ...

Lovely card. Great composition. Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

Moje drobtinice23 pravi ...

Tvoja božična modrina je čudovita.
Lepo si sestavila voščilnice.

Zvonka pravi ...

Čudovite so te bunkice in lepo smoosing ozadje si jim naredila.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovite v modrem
lp Tamara

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...