petek, 9. februar 2018

BOŽIČNO MESTO - LASTNA INSPIRACIJA

Pri CCT ponovno delamo po skici. Vladka in Tina pa želita nov izdelek po lastni inspiraciji. Tako sem malce prebrskala po mapi in našla predlansko voščilnico nad katero sem bila takrat navdušena. Tokrat sem trak izrezala s Tinino šablono zastavice in nanj s črno embosirala Božično mesto ali vas. Tokrat sem za senčenje uporabila poleg distress inkov, tudi distress oxide.. Vse skupaj sem pošpricala z belo barvo in nad vasjo dodala izrez zvezde. Na natur osnovo sem nanesla nekaj bele barve, nato pa sem prilepila potiskan papir, vmes dodala trak natur barve, pri eni pa zlat washi trak. Okrasila sem še s štampiljko in snežinkami. Le teh je pet, kar pa zahtevajo tokrat pri Craftalnici. Tako, upam da vam je preobrazba stare voščilnice v novo všeč. Žal je stara voščilnica zelo slabo fotografirana, za kar se vam opravičujem.

 


                                             
 Izzivi:
1. CCT - SKICA
2. CRAFTALNICA - 5 ISTIH STVARI (5 snežink)
3.NAJLEPŠI PAR KO ME INSPIRIRA - 62
4. NAJLEPŠI PAR - GALERIJA, FEBRUAR 2018 (zastavica, kvadrati)

16 komentarjev:

Marjeta pravi ...

Krasna preobrazba.

Helena pravi ...

Marija, čudovite so. Mavrično ozadje in silhueta mesta sta dobra kombinacija.

Zvonka pravi ...

Krasne so. Zelo lepo barvno podlago si naredila in upoštevala kar tri izzive.

AndrejaM pravi ...

Lepo su je veliko izzivov hkrati! Na vseh mi je všeč mavrično nebo! Hvala, ker sodeluješ

Moje drobtinice23 pravi ...

Dobro si ustvarjala in združila več izzivov.
Krasno mavrično ozadje si namenila božični vasici. Takšne voščilnice bi bila zares vesela :)

moi pravi ...

Lušna predelava. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

AlisonC pravi ...

The pretty background is perfect with the black silhouette against it. Great use of the sketch. Thanks for joining in at 52CCT

Fabiola pravi ...

C'est une très jolie carte Marija, joli paysage avec ces couleurs lumineuses, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

Majda pravi ...

Marija super si združila vse izzive in nadgradila še sama sebe ;-)
Tako zelo mi je všeč mavričnost, ki kar sije iz tvojih voščilnic.
Lepo nedeljo ti želim, Majda

Andreja pravi ...

Zelo všeč mi je kako si se lotila naša skice pri 52CCT in naredila lepo serijo prazničnih voščilnic :-)) Dobra inspiracija.

Andreja pravi ...

Vesela sem, ker s snežinkami ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

*Urška* pravi ...

Prekrasna serija.Naravnost pravljične so.

Vladuška pravi ...

Odlično si se na novo poigrala z barvami in nastale so res čudovite voščilnice z mavričnim pridihom.

Valentina B pravi ...

Wauu kako lepa inspiracija. Tudi sama sem lansko leto to idejo poskusila s senčenjem. Ampak tvoje barve so pa res bogate in močne. Všeč mi je, kako si jo uporabila za inspiracijo in naredila nove. Zelo všeč! :)

Tina pravi ...

Marija, čudovita inspiarcija in izjemna predelava...barve so mi izjemne...

Goga pravi ...

Čudovita nadrgradnja že prve zelo lepe voščilnice.
Hvala, da si se nam pridružili v Craft-alnici. Lp Lili

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...