ponedeljek, 19. februar 2018

ČOKOLADNICA Z ALLSTARKO IN METULJI


Tokratna čokoladnica je nastala za mlado dekle, ki šteje rosnih 20 let. Naročnica ni imela posebnih želja, razen imena in število let. Osnovni papir ki sem ga izbrala je mladostno vijolična. Prav tako sem izbrala nekoliko bolj živahen potiskan papir. Allstarka je v bolj nežnih barvah, enake barve papir pa krasi tudi ozadje pri številki. Namesto rožic, ki pogosto krasijo moje čokoladnice, sem tokrat dodala pet metuljev. Metuljem sem dodala še perle, narejene pa so z nuvo drop.


izzivi:

Hvala za ogled in komentar.

10 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita,
lp Tamara

oldpunca pravi ...

O, to pa je novi dizajn alstark. :-)) Krasna čokoladnica. Zelo mi je všeč izbor barv.

Marjeta pravi ...

Všeč mi je živahnost barv.

Zvonka pravi ...

Lepa, živahna in mladostno vesela je ta čokoladnica.

AndrejaM pravi ...

Lepo si ujela mladostno energijo. Hvala, ker sodeluješ

Andreja pravi ...

Krasno čokoladnico si naredila in lepo dodala 5 metuljev :-)) AllStarke so pa itak večne!
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Goga pravi ...

Zelo lepa in res zelo mladostna voščilnica.
Hvala, da si se nam pridružili v Craft-alnici. Lp Lili

Metuljčica pravi ...

Prava izbira za mlado dekle. Krasna je tvoja čokoladnica.

Moje drobtinice23 pravi ...

O, take allstarke bi pa tudi jaz imela :D
Luštna čokoladnica.

moi pravi ...

To pa mora bit res dobra čokolada, da je nanjo priletelo kar 5 metuljev ;) Hvala, da se igraš z nami v CRAFTalnici.

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...