torek, 6. februar 2018

DRSNICA "NA KMETIJI" ZA TRILETNIKA

Naročnica tokratne voščilnice je bila drsnica za triletnika. Kot nalašč za izziv pri craftalnici. Seveda sem morala zelo pohiteti, saj se danes ob polnoči izziv zaključi.
Idejo za izdelavo sem tokrat neverjetno hitro dobila. Najprej sem se lotila barvanja živali s copic markerji. Vse skupaj sem nato s šablonami izrezala. Za spodnji del trave sem vzela črtasti zeleni papir, za nebo pa črtasti moder. Pri izrezovanju neba sem uporabila šablono oblačkov, za travo pa izreze s črticami. Sledil je izrez za slider, številke, ime in sonce iz rumenega papirja. Vse skupaj sem nato le še sestavljala in lepila. Sestavljeno sliko sem prilepila na večji moder papir in nato vse skupaj na belo osnovo. Detajle pri odtisih sem obogatila z belim gel flomastrom. Ime, sonce, številko in steklo pri traktorju pa sem premazala z glosy acentom. V notranjosti pa sem dodala sonce, oblak, spodaj pa še dve živalici in napis vse najboljše. S končanim izdelkom sem več kot zadovoljna in upam da bo zadovoljen tudi mali Ažbe.


Izzivi:
NAJLEPŠI PAR - GALERIJA, FEBRUAR 2018 (mini voščila, male številke, bordura oblaki, črke, na nebu)


Hvala za ogled in komentar.

12 komentarjev:

Tina pravi ...

Marija, kako lepa in vesela drsnica...tudi jaz, ki sem že velika, bi je bila vesela...

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita,
joj koliko se dogaja. To bo vesela in premikanja
lp Tamara

Tina Z. pravi ...

Vau, fantastična scena in tako ljubka.

oldpunca pravi ...

Zelo lepa, prisrčna in vesela voščilnica za triletnika. :-) Lepo zgodbico si sestavila. Ko bo Ažbe pogruntal, da se traktor vozi, bo šele skakal od veselja. :-)

Vladuška pravi ...

Prav zabavna voščilnica in verjamem, da bo Ažbe več kot navdušen.

Zvonka pravi ...

Marija, prekrasna je. Mali Ažbe bo čisto navdušen, sem jaz tudi.

Ne-Ja pravi ...

Mali mož bo zagotovo navdušen nad tole živlasko farmo :)

moi pravi ...

Kako simpatična voščilnica na temo: na kmetiji je lepo ;)
Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

Andreja pravi ...

Čudovito "slider" voščilnico si naredila in zelo všeč mi je vse dogajanje na mali kmetiji :-)) Traktor se krasno premika.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Gina pravi ...

OMG what an amazing amount of work you have put into this fabulous card!!! Thank you so much for sharing with us at Dream Valley Challenge XXX

Goga pravi ...

Super drsečka. Koliko elementov in kako lepo skombinirani so.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Hali pravi ...

Kako čudovita in razigrana je!

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...