sreda, 21. februar 2018

MEDVED 1

Za CCT izziv je tokrat potrebno uporabiti medveda. Tinini medvedki so nadvse prikupni, zato sem že v začetku vedela da bo izbrani medvedek prav ta. Tokrat sem za osnovo izbrala okroglo obliko in si zamislila voščilnico z okenčkom. S Tininimi dekorativnimi krogi sem izrezala osnovo voščilnice, nato pa še notranji izrez. Na prvo stran sem nato prilepila prozorno folijo. V notranjost sem zalepila svetlejšo modro barvo in prilepila izrez z napisom vesele praznike, ter ptička. Besedo vesele sem nato prilepila tudi na prozorno folijo, ter spodaj nadvse prikupnega medvedka. Krog sem okrasila s perlicami, izdelanimi z nuvo drops. Za konec pa sem dodala le še rdečo pentljico.




izzivi:
GALERIJA NAJLEPŠI PAR, februar 2018 (dekorativni krogi, medvedja prijatelja, napisi)

10 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...

Kako je pa to lepa voščilnica!!! Kombinacija teh treh barv je res nadvse všečna. Tudi sama postavitev mi je zelo všeč.

SaraS pravi ...

Super barvna kombinacija in tele pikce na obodu kroga so res fina ideja. Mi je pa zelo všeč, da je voščilnica okrogle oblike, okno pa itak naredi svoje. Super! :)

Helena pravi ...

Marija, popolnoma navdušena sem nad voščilnico. Prevzela me je oblika, pa postavitev, barve ... Kar shranila si jo bom v mapo na Pinterestu.

oldpunca pravi ...

Čudovita in zelo domiselno in lepo izdelana voščilnica. Lepo je spet gledati prikupne Tinine medvedke po blogih. :-)

AlisonC pravi ...

This is beautiful and I love your design. The dark blue contrasts well with the bear. Thanks for joining in at 52CCT

Fabiola pravi ...

C'est très mignon Marija, quelle adorable carte, Merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

*Urška* pravi ...

Tole je pa meni zmagovalna kombinacija.Fantastična voščilnica s krasno postavitvijo in super barvami.TOP!!!

Cvetoči travnik pravi ...

Vauu, ta je pa tudi zelo, zelo zanimiva, mal v zraku, mal v luknji:), celota pa enkratna. Za ponucat:)). Pozdravček Andreja

Andreja pravi ...

ooo kako lepo si sestavila voščilnico; res je lepa :-))
Hvala, ker se igraš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown.

Vladuška pravi ...

Čudovito si to izdelala in nadvse všeč mi je. Zelo lepo si uskladila barve in postavitev.

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...