četrtek, 1. februar 2018

PAPER PIECING

Na CCT izzivu smo pri zadnjem izzivu prvega meseca v letu 2018. Vesela sem da sem zmogla sodelovati prav pri vseh. Majhen kupček je že v škatlici prazničnih voščilnic, jaz pa zelo vesela in ponosna nase.
Tokratni izziv zahteva posebno tehniko - paper piecing. Uporabljeno šablono sem imela kar lep čas doma in končno je le prišla v uporabo. Pri prvi sem na eko osnovo nalepila obrobo izreza, nato pa jo zapolnila z zlatim in potiskanim papirjem. Vse skupaj sem polepšala s Tininimi snežinkami in napisom vesele praznike. V sredino pa sem prilepila perlico. Druga voščilnica pa je podobna prvi.


Izzivi:
 CCT - PAPER PIECING http://52cct.blogspot.si/2018/01/january-technique.html

Hvala za ogled in komentar.

11 komentarjev:

Renata pravi ...

Zelo lepi.

Moje drobtinice23 pravi ...

Zanimiva šablona, tudi sam si jo že kar nekaj časa ogledujem. Ti si jo zelo dobro uporabila. Papirčke si dobro izbrala, da je barvno vse lepo usklajeno.
Lepi voščilnici si naredila.
Lp,
Danica

oldpunca pravi ...

Ta druga mi je takoj padla v oči. :-) Saj ne, da prva kakorkoli zaostaja. :-) Krasno si uporabila šablono in kombinirala koščke papirja. Pridna. :-)

Lily-by-Gilly pravi ...

Your cards are very striking. The paper piecing is beautiful. Thank you for joining us at 52CCT this week. Gill, DT.

AlisonC pravi ...

You should be very proud, it's good to have that little pile growing! This is a super use of your patchwork die. You've made cards to treasure. Thanks for joining in at 52CCT

Andreja pravi ...

WoW čudoviti sta in super si se poigrala s "koščki papirja" :-)) Bogate voščilnice so nastale.
Tudi jaz sem vesela zate in da mi slediš .-)
Hvala, ker se igraš z nami s praznično voščilnico pri 52CCT.

*Urška* pravi ...

Prav obe voščilnici sta zelo,zelo lepi.Dobro si uporabila šablono.

Cvetoči travnik pravi ...

Odlična uporaba šablone, jo imam, z njo že delala, pa sem vseeno mislila, da to ne paše v ta izziv. Super mi je še dodana uporaba Tinine snežinke - bom "ukradla" idejo:). Lep pozdravček Andreja

Majda pravi ...

Kako očarljivo si sestavljala vse micene koščke papirja - izbrala pa si resnično praznične barve. Mi je kar malce škoda, ker se bomo jutri poslovili od naše smrečice ...
Zasneženi pozdravček od mene za tebe, Majda

sweet art designs pravi ...

Both cards are amazing. Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

Zvonka pravi ...

Obe sta lepi, toda druga mi je še malo lepša. Bravo, škatla se polni. Lp

PADLA JE ODLOČITEV - ZADNJA OBJAVA

Pozdravljene moje blogerske prijateljice. Zadnje dni sem premlevala in poskušala rešiti težavo z mojim blogom... Kar lep čas nazaj sem sprem...